בזמן שהגחליליות נעלמות

 

בזמן שהגחליליות נעלמות הוא ניסיון לדמיין מחדש את יצירתה של לוי תנאי ואת השפה הכוריאוגרפית שייחדה אותה, בקונטקסט תרבותי, עכשווי, בו המקומי, העממי והמינורי מושלכים אל כור ההיתוך של ההאחדה הגלובלית ונעלמים באורו המסנוור של שלטון הצריכה. זהו אותו אור ממשי המעלים את הגחליליות מערינו המשוכפלות, ואיתן את זוהרן הקלוש, הסירוגי, "שהוא אינו אלא מטאפורה של אנושיות בהא הידיעה, אנושיות בצמצומה לכוחה הבסיסי ביותר- היכולת לאותת לנו בחשיכה".(מתוך: הישרדות הגחליליות, ז'ורז' דידי הוברמן)

בעבודה זו מבקש שני לרקוד אל מחוץ לעברה המפואר של הלהקה, ועם זאת לשמר את האיכות העדינה, המהבהבת של המחולות הנעלמים של להקת תיאטרון מחול ענבל כדי למצוא בהם אפשרויות חדשות של תנועה. תנועה של אותות ולא של מופתים, של אנושיות מזועזעת מעצמה.

כוריאוגרפיה: מור שני

שותפים ליצירה ומבצעים: גל גורפונג, עופרי להמן מנטל, תומר פיסטינר, שי קופל, אלמוג קידרון, מאטיה קזון, גיל שחר, איה שטייגמן

עיצוב תאורה: דני פישוף

עיצוב במה: אלונה ויינשטיין

עיצוב תלבושות: בית האופנה "משכית"

מוסיקה: איתמר גרוס

*השיר ״וטיור״: מילים ולחן - שמעה אברהם, ביצוע - לאה אברהם 

דרמטורגיה: מיכל בן בסט

ניהול חזרות: ענבר נמירובסקי, מיכל בן בסט

ניהול הצגה: מיכל בן בסט

ניהול טכני: אסף אשכנזי

הפקה: רעות שיבה

 

 

מור שני

מור שני (1985) החל את דרכו האמנותית בלהקת בת-דור תל אביב, ולמד באקדמיה למחול ArtEZ, ארנהם, ובDasArts –, אמסטרדם, הולנד. עבודות הבמה והוידאו שלו הוצגו בפסטיבלים ותאטראות שונים ברחבי אירופה, ארה"ב וקנדה. בשנת 2009 היה מועמד יחד עם רון עמית לפרס המחול הלאומי של הולנד לצד היוצרים אלן פלטל, יירי קיליאן ומוחמד ראשיד. יצירותיו זכו במספר תחרויות ליוצרים צעירים והופיעו כחלק מתכניות חשיפה בהולנד, צרפת, גרמניה ולונדון בין השאר. מאז סיום לימודיו ועד היום עובד כאחד מאמני הבית של Dansateliers Rotterdam ברוטרדם, הולנד. בשנת 2014 נבחר להיות אמן-בית ב-ICK Amsterdam,  המרכז הכוריאוגרפי הרשמי של אמסטרדם בניהולו של אמיו גרקו. במקביל לעבודתו האמנותית שני מעביר סדנאות וכיתות אמן באירופה וכן לימד ויצר במספר אקדמיות למחול.

מערכת למכירת כרטיסים